Η Εβδομαδα Μοδας της Νέας Υόρκης ήταν η πρώτη εβδομάδα μόδας αυτού του τύπου από το τρέχον έτος. Ακριβώς όπως κάθε φορά, η Νεα Υορκη δίνει το νέο όραμα της μοδας, μακριά από την Παριζιανικη θεατρικοτητα, τη Λονδρεζικη πρωτοπορία ή την Ιταλικη πολυτελεια.
Σχεδιαστες όπως η Victoria Beckham, ο Tommy Hilfiger ή ο αγαπημένος της Πρώτης Κυρίας, Jason Wu, επέλεξαν να παρουσιάσουν τις συλλογές τους κατά τη διάρκεια ενός πλαισίου που αντηχεί με το στυλ των δημιουργιών τους.
Η αρρενωπότητα είναι η νέα θηλυκότητα.
Η Victoria Beckham έκανε αρκετά για να αξίζει την προσοχή της βιομηχανίας της μόδας.
Η κορυφαία της γραμμή έγινε μια εμπορική επιτυχία και τα κίνητρα που χρησιμοποιούνται στις δημιουργίες της είναι θεμελιώδους σημασίας στυλ Μπέκαμ.
Κίνητρα όπως η σχεδιαστή φούστα, πολύ ψηλά τακούνια, φαρδύς ώμους, τσάντες τρόπαιο και ένα ευρύ φάσμα ζωνών.
Τα παπούτσια ήταν, φυσικά, Manolo Blahnik.
Εκτός όμως από αυτές τις σταθερές συνιστώσες, η Victoria φρόντισε να παρουσιάσει ορισμένα στοιχεία νεωτερισμού, όπως πλεκτά ή διπλή κασμίρι.
Η σχεδιάστρια που συνήθιζε να περπατάει με σύνεση, πρότεινε για την χειμερινή περίοδο μια ιδιότητα που χαρακτηρίζει το σύνολο της συλλογής: «Προτιμώ τη λέξη ανδροπρεπής». «Ήθελα να παρουσιάσω την αρσενική μορφή στην γυναικεία σιλουέτα».
Το αντρικό σμόκιν ήταν η κύρια πηγή έμπνευσης της σχεδιάστριας η οποία ανάμειξε τα βρετανικά υφάσματα, υπενθυμίζοντας την καταγωγή της.
Η συλλογή της Carolina Herrera ήταν καλή, αλλά ελαφρώς προβλέψιμη.
Η γούνα ήταν παρούσα στην πλειοψηφία των δημιουργιών, όπως και οι ζώνες, σε ένα ευρύ φάσμα του γκρι και καφέ με μικρές παρεμβολές του φούξια και μπλε.
Το γκρι κυριάρχησε στη τελευταία συλλογή του Alexander Wang για τη δική του σειρά.
Κι αυτό, αμέσως πριν αναχωρήσει για το Παρίσι, όπου θα είναι ο καλλιτεχνικός διευθυντής στη Balenciaga.
Ο Wang έχτισε τη φήμη του σε λειτουργικά αθλητικά είδη, αλλά, ταυτόχρονα, έκανε γοητευτικά υψηλής ποιότητας προϊόντα για τη καθημερινότητα. Ωστόσο, καθώς η τελευταία συλλογή δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη, απέδειξε το καλλιτεχνικό του όραμα.
Η έμφαση στη σιλουέτα, υφασμάτινα ντυμένη και οι πλεξούδες είχαν κυριαρχήσει σε ολόκληρη τη συλλογή όσο και οι γκρι αποχρώσεις.
Ουσιαστικά, ο Wang παρέμεινε πιστός στο στυλ που τον καθιέρωσε, αναμιγνύοντας κοντά παντελόνια με πολύπλοκα πανωφόρια ή τα ψηλά τακούνια με κάλτσες κασμίρι πάνω τους.
Η ζωή ένα πάρτι
Η Diane von Furstenberg μετέτρεψε την σκηνή σε ένα ζωντανό πάρτι με τη συλλογή της.
Όντας μια από τις βετεράνους της βιομηχανίας, εμπνεύστηκε τις δημιουργίες της για το φθινόπωρο-χειμώνα από το κίνητρο που ψυχαγωγεί τη ζωή όλων μας: το πάρτι.
Ανέμελα φορέματα εξοπλισμένα με τσάντες από βελούδο ή μικρές λεπτομέρειες που φέρνουν στο προσκήνιο κάθε ρούχο, λίγο υπερβολικά απαιτητικά, που σημαίνει ιδανικά για Furstenberg. Ακόμα κι έτσι, τίποτα δεν πέρασε τα όρια.
Με το ίδιο συναίσθημα άφησε τους θεατές του ο Marc Jacobs.
Αυτός συγκλόνισε μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν συγκλονιστικός.
Ως εκ τούτου, μια ώριμη εκδοχή του σχεδιαστή βγήκε στην Εβδομάδα Μόδας της Mercedes Benz με καλά κορίτσια με ρετρό φορέματα, πάνω από τα γόνατα και συνετές ζακέτες. Παρόλα αυτά, πρόσθεσε μεγάλες στάμπες με φύλλα στις φόρμες και τα υπερμεγέθη κομμάτια.
Η δεκαετία του '70 ήταν η κύρια πηγή έμπνευσης, όντας επίσης μια από τις μακροπρόθεσμες αναφορές του σχεδιαστή.
Η παράσταση έκλεισε με το «Attitude» το τραγούδι της AD Kool, υποδηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο ό, τι όλη η συλλογή μετέδιδε: οτιδήποτε χρειάζεται είναι η «στάση», ενώ το στυλ έρχεται από μόνο του.
Συνολικά, η Νέα Υόρκη δεν έχει τον εξαιρετικά εμπορικό και πλούσιο αέρα του Μιλάνου, ούτε το σόου από το Παρίσι ή την τόλμη από το Λονδίνο, αλλά έχει κάτι που γίνεται όλο και καλύτερο:
Ικανότητα ενδυμασίας.
Στην εκδήλωση από την Αμερικανική πρωτεύουσα της μόδας φαίνεται να κυριαρχεί το μυστικό των καλύτερων προτάσεων για την καθημερινή ζωή.
Η Victoria Beckham κατανόησε ότι η θηλυκότητα χρειάζεται μια δόση αρρενωπότητας, η Diane von Furstenberg πόνταρε στη διάθεση για πάρτι, ο Marc Jacobs ξέρει ότι τα κακά κορίτσια θέλουν να έχουν σταθερές ημέρες, ενώ ο Alexander Wang προσφέρει σε κάθε δυναμική γυναίκα την επιλογή να είναι κομψή σε μια βαρετή μέρα.
Επιπλέον, σε αντίθεση με τις άλλες εβδομάδες μόδας, η μόδα από τη πασαρέλα της Νέας Υόρκης θα είναι η πιο ορατή στους δρόμους παγκοσμίως.
Αυτό δεν το κάνει καλύτερο ή χειρότερο, αλλά μόνο πιο κοντά στις ανάγκες του κοινού.
Αν το Παρίσι δίνει την παράσταση που όλοι φιλοδοξούμε, αλλά λίγοι έχουν πρόσβαση, αν το Μιλάνο είναι μερικές φορές υπερβολικό, ακόμα και για Μιλάνο και το Λονδίνο δεν είναι πολύ εύκολο να κατανοηθεί, η Νέα Υόρκη βρήκε τον τρόπο να επικοινωνεί με το κοινό, χωρίς προφανείς συμβιβασμούς.
Στην πραγματικότητα, αυτό είναι που εγκαινίασε η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης κατά τη διάρκεια των ετών:
τον τρόπο με τον οποίο αποδεικνύει ότι μεταξύ στιλ και εμπορικότητας, υπάρχει το σύμβολο του ίσον.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:
- Γίνετε μια δημιουργική μητερα και κερδίστε χρόνο για την οικογενεια σας
- Εβδομάδα Μοδας στη Νεα Υορκη – Διασημοι σχεδιαστες με συνεση και υπερβολη
- Τι έγινε στην εβδομάδα μοδας του Παρισιού: Αφιέρωμα στην συλλογή ArmaniPrivé για το καλοκαίρι
- 5 σημαντικά αντικείμενα που είναι πάντα της μοδας, είναι διαχρονικά και δεν θα πρέπει να λείπουν από καμία γυναικεια ντουλαπα