ΑΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣΤΡΑ
Από την πρώτη στιγμή που ο άνθρωπος σήκωσε τα μάτια του στον ουρανό, διαπίστωσε την μαγεία της επιβολής εξ άνωθεν και το άγνωστο που τον περιβάλλει. Με την συνεχή παρατήρηση, διαπίστωσε ότι υπήρχαν μοτίβα κίνησης των άστρων στον ουρανό, που επαναλαμβανόμενα ταυτίζονταν με την δημιουργία γεγονότων στη ζωή του. Έτσι άρχισε η πρώτη επικοινωνία με το θείο δρόμο και την προσπάθεια ανακάλυψης του ποιος είναι και που πάει.
Η φύση μας έδωσε τα πρώτα στοιχεία να συμπεράνουμε. Ο κύκλος της ημέρας, οι εποχές, η συνεύρεση αρσενικού και θηλυκού που παράγει δημιουργήματα, οι χρόνοι καρποφορίας, τα είδη ζωής γύρω του κλπ.
Τίποτα στην τύχη. Και τα μοτίβα συνέχιζαν να δείχνουν δρόμους. Από την πρόβλεψη της έκλειψης του Θαλή, μέχρι την διαπίστωση ότι στη φάση της Πανσελήνου τα νοσοκομεία είχαν αυξανόμενα φαινόμενα από αιμορραγίες, πέρασαν αιώνες. Και η στατιστική έρευνα έγινε ανάγκη.
· Λόγω έλλειψης δεδομένων, η αστρολογία και η κοσμοβιολογία έμειναν πίσω στην έρευνα, αν και προσπάθειες όπως του ζεύγους Gauquelin, που απέδειξαν την εγκυρότητα της Αστρολογίας σε ορισμένους τομείς, ακόμα και σήμερα γίνεται προσπάθεια να ακυρωθούν! Φυσικά χωρίς αποτέλεσμα.
Υπάρχει όμως τελικά κάτι στην τύχη; Μας συνδέει κάτι κοινό; Υπάρχει μοτίβο ομαδικότητας στη ζωή μας, που μας ξεχωρίζει από κάτι άλλο, αλλά και μας συνδέει ταυτόχρονα; Τι είναι αυτό που κάποιον τον κάνει πάμπλουτο φτωχό, επιστήμονα, γιατρό, δικηγόρο, καλλιτέχνη, δολοφόνο; Υπάρχει κάποιο κοινό σημείο;
Αυτό θα προσπαθήσω να δείξω σ αυτήν την μικρή προσωπική μου έρευνα, που αφορά τον κλάδο των ηθοποιών, μιας και από εκεί προέρχομαι. Πιο είναι το κοινό σημείο που μας χαρακτηρίζει αστρολογικά; Ας μου συγχωρήσουν κάποιοι για το μικρό εύρος έρευνας. Μέχρι στιγμής βρήκα μόνο 1604 άτομα με ακριβή ώρα γέννησης, αλλά νομίζω ότι είναι αρκετά για να μας οδηγήσουν σε κάποια σημαντικά συμπεράσματα.
Αναλύοντας τη φύση και την ψυχολογία των πλανητών, διαπίστωσα ότι δύο πλανήτες θα μπορούσαν να ενέχονται στην ψυχολογία ενός Ηθοποιού. Ο Ποσειδώνας και ο Πλούτωνας. Ο μεν πρώτος ως η ψεύτικη εικόνα που θέλει να παρουσιάσει, ενός κυττάρου, που είναι ο Πλούτωνας. Η απατηλή δηλ. εικόνα ενός άλλου χαρακτήρα. Αρκεί όμως μόνο αυτό; Όχι φυσικά. Θα πρέπει να δούμε ποιο κοινό σημείο φωτίζει η δυναμική αυτών των δύο πλανητών.
Σε ένα φάσμα έρευνας ηθοποιών από το 1650 έως το 1996 διαπίστωσα ότι το μεσοδιάστημα Ποσειδώνα / Πλούτωνα είχε σύγκλιση στην 16ο του Λέοντος έως την 18ο (πάντα με όριο 2ο).Εδώ βρίσκουμε το πρώτο κοινό στοιχείο. ΠΟ/ΠΛ σε ζώδιο Ήλιου και σε δεκανό Δία. Σύμφωνα με τον Reinhold Ebertin, πατέρα της κοσμοβιολογίας, άτομα με αυτούς τους δείκτες είναι άτομα με ευαίσθητη ψυχή, επηρεασμένα από εξωτερικές επιρροές, με υπερευσθησία, αγάπη για την ανθρωπότητα, επιτυχία σε περιθωριακούς χώρους, και με ροπή προς ασθένειες από χρήση οινοπνεύματος, φαρμάκων, ουσιών. Νομίζω ότι μέχρι στιγμής χαρακτηρίζει απόλυτα την πλειοψηφία αυτής της ομάδας. Αρκεί όμως αυτό το σημείο; Όχι θα σας απαντήσω. Πρέπει να βρούμε και το προσωπικό στοιχείο-σημείο που θα υπάρχει στα ωροσκόπια αυτών για να έχουμε ένα συμπέρασμα και που θα το βρούμε; Μπορεί να υπάρχει στο γενέθλιο χάρτη. Αν όχι;
Σε αυτό το σημείο κοιτάζουμε τον χάρτη ενός ηθοποιού και βρίσκουμε που πέφτει αυτό το σημείο της 16ης μοίρας του Λέοντος καθώς και τον χάρτη που δημιουργείται από την 5η αρμονική.(Η 5η αρμονική είναι δείκτης ταλέντων- χαρισμάτων) και οι γωνίες που δημιουργεί χαρακτηρίζουν την ποιότητα του ταλέντου κάποιου, καθώς και τον τρόπο έκφρασης του. Επίσης παρατηρούμε και την 5η αρμονική του σημείου της 16ης μοίρας Λέοντος που αντιστοιχεί στην 20 μοίρα των σταθερών στο table modulus των 90 μοιρών. Ο χάρτης της 5ης αρμονικής θα μας κάνει πιο ξεκάθαρο το αποδεικτικό στοιχείο που αναζητούμε. Ας δούμε όμως με παραδείγματα.
Προσέξτε πως το σημείο της 16ης μοίρας στο χάρτη του Μαρλον Μπραντο πέφτει πανω στο γενέθλιο Ποσειδώνα του και σε αντίθεση με το μεσοδιάστημα ΗΛ/ΔΙ και ΣΕ/ΔΙ σε τετράγωνο με MC/MA και πώς στην 5η αρμονική αυτό φωτίζεται από Ωροσκόπο, ΗΛ/ΒΔ καθώς και ΩΡ/ΠΟ.Η παρουσία του σημείου της 16ης Λέοντος και πως μεταφέρεται στην 5η Αρμονική είναι καταλυτική. Καθώς και πως ο Ποσειδώνας δημιούργησε αυτήν την εικόνα ηθοποιού που λατρέψαμε όλοι μας.
Άλλα παραδείγματα: Εδώ έχουμε τον χάρτη του γνωστού Χοντρού,Oliver Hardy,και διαπιστώνουμε πως ο γενέθλιος και ο χάρτης της 5ης αρμονικής σχεδόν ταυτίζονται. Στο γνωστό σημείο της 16ης μοίρας σε αντίθεση βρίσκεται το Μεσοδιάστημα ΗΛ/ΒΔ και η 5η αρμονική του στις 20 του Ταύρου, (σταθερών).Επίσης το μεσ/μα ΑΦ/ΔΙ ξαναβρίσκεται σε όψη με το μεσ/μα ΠΟ/ΠΛ που δείχνει τη δημοφιλία καθώς και τη χαρά που προσφέρει. Ο ΗΛ/ΒΔ επάνω στην ΑΦ/ΔΙ μας δείχνει τη συνεργασία και την παρέα με τον Λιγνό και την απήχηση που είχαν. Ο ΩΡ της 5ης αρμονικής σε όψη με Ήλιο στον Ταύρο μας δείχνει πώς η εμφάνιση έπαιξε καταλυτικό ρόλο στον ίδιο. Και πόση διαφορά με αυτή του Μπράντο.
Εδώ έχουμε την περίπτωση της Marilyn Monroe.Ένα διαφορετικό δείγμα ηθοποιού που έλαμψε με άλλο τρόπο.
Στο σημείο κλειδί βλέπουμε το μεσ/μα ΩΡ/ΠΟ σε τετράγωνο με ΕΡ/ΑΦ και ΩΡ/ΣΕ.Το μες/μα ΩΡ/ΣΕ παρουσιάζεται στο 10ο οίκο του χάρτη της 5ης αρμονικης σε σύνοδο με ΑΡ/ΑΦ.Ο αισθησιασμός σε όλο του το μεγαλείο. Το μες/μα ΑΦ/ΔΙ και ΜΣ/ΠΛ από 5η αρμονική σε τρίγωνο και εξάγωνο με τις όψεις αυτές διευκόλυνε την προς τα έξωθεν μαρτυρία του απόλυτου θηλυκού, χωρίς να μπορέσει να πείσει ποτέ για την υποκριτική της δεινότητα. Παρά το γεγονός ότι η 5η αρμονική του γενέθλιου μες/τος ΠΟ/ΠΛ πέφτει πάνω στον γενέθλιο ήλιο της δεν μπόρεσε να πείσει ως ηθοποιός αλλά έμεινε με την εικόνα του συμβόλου του σεξ και της γατούλας. Αυτο το σημείο το κρατάμε γιατί θα το δούμε στον επόμενο χάρτη.
Επειδή πρόκειται για Ελληνίδα γνωστή ηθοποιό, για ευνόητους λόγους έχω αποκρύψει τα στοιχεία της.Παρουσιάζω την 5η αρμονική της μόνο.
Εδώ βλέπουμε πως το μες/μα ΠΟ/ΠΛ είναι πάνω στα μεσ/ματα Ερμή/Αφροδίτης και Ωροσκόπου/Σελήνης καθώς και ότι η αρμονική του γενέθλιου Ποσειδώνα/Πλούτωνα είναι επάνω στα μεσ/ματα ΑΦ/ΑΡ,ΗΛ/ΒΔ, και ΩΡ/ΠΟ. Στην αρμονική του σημείου κλειδί (16 Λέοντος) βρίσκεται το μεσ/μα ΗΛ/ΠΟ που όμως πνίγηκε από την παρουσία των άλλων. Η ταύτιση με τον χάρτη της Marilyn πιο πάνω είναι εμφανής. Προφανώς υπάρχουν και άλλα μες/τα που κάνουν τη διαφορά.
Κλείνοντας θα ήθελα να παρουσιάσω τους χάρτες του μεγάλου Άγγλου ηθοποιού Ian McKellen ως χαρακτηριστικό δείγμα υψηλής υποκριτικής.
Εδώ έχουμε την υψηλή υποκριτική σαν το επάγγελμα, την απήχηση και το καρμικό καλλιτεχνικό ταλέντο ενός μεγάλου ηθοποιού. Το σημείο κλειδί τετραγωνίζεται από Ουρανό, και στην 5η αρμονική του συναντάμε το μεσοδιάστημα Ηλιου/ΒΔ στο γενέθλιο χάρτη του. Ενώ το μεσ/μα Ποσειδώνα/Πλούτωνα τετραγωνίζει τον γενέθλιο Μεσουράνημα/Δία εξασφαλίζοντας επιτυχία αφού έχει και τη στήριξη του ΩΡ/ΗΛ. Επίσης το μεσ/μα της 5ης ΗΛ/ΣΕ σε αντίθεση με ΜΣ/ΠΟ αναδεικνύει το βάθος της ερμηνευτικής δεινότητας του. Και αυτό πολλαπλασιάζεται και με την αντίθεση ΣΕ/ΔΙ. Υπάρχουν και πολλές άλλες όψεις αλλά δεν είναι του παρόντος.
Σαν γενικό συμπέρασμα έχουμε λοιπόν ότι το μεσοδιάστημα Ποσειδώνα/Πλούτωνα στην 16 μοίρα του Λέοντος δείχνει το δρόμο για μια καλλιτεχνική έκφραση που γίνεται ορατή στην 5η αρμονική κάθε χάρτη ηθοποιού. Επίσης ξεχωριστά το μεσ/μα ΠΟ/ΠΛ αποτελεί δείγμα βασισμένο πάνω σ αυτόν το κώδικα.
Ειλικρινά εύχομαι κάποιος να με διαψεύσει και να αναθεωρήσει πολλά. Θα είναι ένα δείγμα ότι γίνεται μια προσπάθεια για έρευνα. Δεν καταθέτω δείγμα εξυπνάδας αλλά την ταπεινή μου άποψη σε κάτι που αγαπώ και ερευνώ. Η αστρολογία χρειάζεται «δεδομένα» και «έρευνα». Το μόνο που δεν χρειάζεται είναι απολυτότητα και εγωισμό. Το σύμπαν εδώ και καιρό μας δείχνει το δρόμο. Αρκεί να σοβαρευτούμε και να προσπαθήσουμε να αναγνωρίσουμε τα σημάδια του.
ΠΑΥΛΟΣ ΧΑΙΚΑΛΗΣ
Σύντροφοί μου σ αυτό το ταξίδι ήταν:
Συνδυασμοί Κοσμικών Επιρροών Reinold Ebertin έκδοση του Ιωάννη Παναγιωτόπουλου.
Michel Gauquelin: Famous Actors
Francoise Gauquelin: Psychology of the Planets
Lois Roden: Astrodata
John Michael Addey: Harmonics in Astrology